måndag 5 oktober 2015

Yesterday

 Svampkorgen på bilden står nu nyskurad på toaletten här hemma.
 Hej, jag heter Moltas. Vad heter du?
 Lite av varje.
Den här rackaren hade jag köpt för 20 pix om jag hade haft fars bil.

Fast jag verkligen inte borde ha åkt till auktionen igår så gjorde jag det. Jag gjorde det dock i en snällare variant då jag tog min bil och Moltas med mig och åkte direkt hem till Viken efteråt. Så nu har Moltas varit på auktion för första gången och det tyckte han om. Sanna mina ord. Han gick och drog i kartongerna med gosedjur och hittade såklart en kompis att busa och pussa på. En tjej. Hade jag haft far mins skåpbil så hade den blivit full med prylar eftersom det var så oerhört billigt. Så det var lite synd men jag fick plats med en hel del i min bil också. Så dessvärre har jag nu en massa brote här hemma och inget förråd. Inte bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar