söndag 29 november 2015

What a day!

Parabolerna uppfällda!

Oj vilken dag! Jag började med att åka till Röda Korsets julmarknad som planerat. Där fyndade jag loss med Emma och A som också var på plats. Vad jag köpte ska ni få se vad det lider. Det var riktigt kul eftersom Röda Korset tagit fram deras allra finaste saker förutom julsaker då. Efter det for Moltas och jag till mormor där även mor min var på plats. Vi gav oss ut i skogen och Moltas passade på att jaga ett rådjur, den lille busen. Sedan blev det middag och fika och en massa prat med mormor. Moltas följde med mor min hem då hon har semester i veckan så Moltas ska få vara där på lite lov. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag orkar med jobbet denna vecka så att jag på torsdag kan rulla ner till Moltas och hämta honom. Och så några ord till den roligaste person som någonsin gått på denna jord:

Den står där på glänt. Dörren.
Till sorgen, till saknaden, till kärleken och den där överväldigande värmen.
Sju år. Sju jävla år. 
Och det där hjärtat.
I din hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar