torsdag 31 december 2015

Happy new year!

Ett urval av loppisfynd från 2015.

2015 har sannerligen varit ett loppisår det! Det började med att jag sålde nästan allt jag hade (kändes det som i alla fall) när jag flyttade vilket medförde att jag fritt fram kunde shoppa loss på 2ndhand till det nya huset. Och när familjen fick tillgång till det nya sommarhuset så fanns där i princip inte en pinal vilket gjorde att jag fick gå loss bäst jag ville på diverse loppisar och auktioner. Och eftersom huset, idag, inte ens är halvfärdig vad det gäller inredningen blir det till att fortsätta där i samma loppisanda nästa år. Hemma känner jag mig för tillfället rätt nöjd men vad det gäller gamla klänningar är jag absolut inte nöjd. Så där fortsätter jakten även nästa år. Älskar´t! Nu önskar jag er alla ett gott nytt (loppis)år! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar