torsdag 17 december 2015

Little christmas

 Bara en till...snälla...
 Ojojoj så fina figuriner A har fått - tänk om jag kunde smaka på dem....bara lite.
Julgranspynt som är fyndat på second hand - såklart!

I tisdags gick A:s och mitt årliga julsamkväm av stapeln. Och i år var det ju en till som var med och skulle öppna julklappar. Och vilken succé! Moltas blev själaglad när han fick fram en mjuk pipfågel ur sitt paket. Och jag blev också väldigt glad då jag fick ett samlarobjekt i glas från Kosta Boda. Det är i form av en sko och passar perfekt i mitt smyckeskåp. Jag ska ta en bild och visa er så småningom. Och jag hade bland annat köpt en hel serie med samlarfiguriner till A som visade sig vara värd 10 ggr mer än vad jag köpt det för. Kvalité. En mycket mysig kväll hade vi. Och inte nog med det, i dag gick jag på jullov (23 dagar långt). Prisa herren (!) är allt jag har att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar