lördag 9 januari 2016

Home sweet home

Home sweet home.

Och då kom vi hem i torsdags med buller och bång. Det tog hela dagen att packa in och packa upp alla saker som vi hade med hem. Jag slängde också ut allt julpynt och rensade ut lite prylar ur skåpen och slängde upp på min loppis. För en sak in - minst en sak ut! Glöm inte det kära vänner. Sedan har vi haft fullt upp med promenader, snöröjning, snöbus och att uträtta ärenden. I dag tog dock Emma och jag en liten seckistur vilket inte resulterade i något speciellt. Det är januari vilket betyder sämsta loppismånaden på hela året så det var ju inte otippat. Nej, det var det inte! Jag gjorde dock några riktigt fina fynd i torsdags så jag är glad ändå. Vad ska ni få se vad det lider, det är ett som är säkert. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar