söndag 17 januari 2016

New in (again!)

 Blå/vitt - går ej att motstå!
Sideboard deluxe till salen i stugan.

Det blev en liten blå/vit såssnipa till mig igår. Den var för söt för att låta bli. Och tidigare i veckan fann jag det här ursnygga sideboardet på Rumänienhjälpen men det var redan sålt då så döm om min förvåning när det fanns kvar när jag kom tillbaka i fredags. Så nu är det mitt och är i detta nu på väg ut till stugan med mina päron. Där skall det stå i salen. Det kommer blir prima det! Annars har Moltas fått en grind och nytt staket av far min i dag så nu kan han inte smita efter katterna längre när de kommer. Mycket bra! Sedan har vi fått mer ved och en ny hängare i hallen. Ja, ni hör ju vi har fått hjälp med både det ena och det andra. Hur bra?! Moltas är helt slut nu efter allt bus och lek och mys med mor min så nu ska vi kasta oss ner i sänghalmen för en stund. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar