onsdag 6 januari 2016

New in

Vintage och hantverk.

Jag tror inte jag har visat er mina nyaste vintage-smycken. Armbandet i silver fyndade jag i Målillas lilla antikaffär i höstas. Ringen som jag alltid får så fina kommentarer om hittade jag på Wimmerby Antikt. Örhängena är handgjorda och från ett litet företag i Mariannelund. Jag såg deras smycken på en loppis i Målilla i höstas men då hade de inga örhängen så jag tipsade dem om att göra sådana. Och så innan jul träffade jag på dem på en loppis i Vimmerby och då hade de gjort hamrade örhängen så det var ju bara för mig att slå till på ett par. Jag tycker det är så snyggt med hamrat silver så jag är mycket nöjd med dem och har redan använt dem flitigt. Annars har jag i dag målat färdigt mina jullovs-projekt och haft snöbus med Moltas. Imorgon åker vi hemåt, yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar