lördag 23 januari 2016

What a weekend

 Stor karott från Gustavsberg från Rumänienhjälpen för 35 pix.
Turkos godisskål från Rumänienhjälpen för 20 pix.
Glasburken och vas från Rumänienhjälpen för 30 pix totalt och armbandet från Tradera för 60 pix.

Här kommer ett gäng fynd som hittat hem till mig nu under helgen. Imorgon ska ni få se varför jag 
köpt två turkosa saker. Silverarmbandet köpte jag eftersom jag har ett sedan innan så det kommer bli jättefint att ha dem tillsammans. Den stora glasburken står det 3 liter på och kommer få tjänstgöra som vas till vårens syrener. Och vad ska jag säga om porslinskarotten från Gustavsberg. Vit och blå med mönster både inuti och utanpå - love att first sight! Just nu får den agera fruktskål med jag ska nog ha växter i den framöver, förmodligen murgröna som på bilden. Det var allt för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar