måndag 1 februari 2016

So thankful

 Blå/vit kärlek när den är som bäst.
En kopp te, eller femton?

Tror ni inte att Hilma har gått och köpt två blå/vita krukor i samma serie som jag samlar på till mig i tack-för-hjälpen-present?! Jag blir så glad så. Nu har jag alltså fem stycken totalt. Sedan har jag också fått hem denna handmålade monsterkoppen med fat. Jag tror nästan den blir för stor för att dricka te ur så jag funderar på att plantera i den till påsk istället. Jag får se. Annars är jag hemma igen men utan min lille raggunge som kommer hem först till helgen. Han är så stor nu att han till och med skaffat sig ett eget rum hos mor och far. Han har nämligen gjort ett litet bo inne i garderoben i det rum jag sover i när jag är hos päronen. Och inatt hörde jag hur han drömde och galopperade i sitt bo där inne. Gullunge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar