söndag 7 februari 2016

What a week!

 Nya turkosa ting i mitt läkarskåp.
 Och en charmig smörbytta var det här.
Festlig!

Veckan som gått har verkligen varit lite av en megafyndvecka för mig. Inte mig emot! Först hittade jag det här helt fantastiska, handblåsta tårtfatet i turkost för 60 pix på Rumänienhjälpen. Sedan hittade jag ett jättefint nattduksbord (125 pix) till stugan och den här roliga smörbyttan (25 pix) på Västervikshjälpen. Sedan hittade jag en stor porslinkanna (45 pix på Röda Korset) från Gustavsberg i marinblått och slutligen de turkosa, höga glasen (60 pix på Busfrö). Och allt är i nyskick. Det ni! Och då får en verkligen tacka för att jag sålde en drös grejer på loppisen igår. Nu finns i alla fall och en mängd saker ute på Tradera, tussan_183.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar