söndag 17 juli 2016

Flemarketfinds for everyone

 Tre rara ting - underlägg, skinnväska och en blommig galge.
 En ljusstake, Festivo, från Iittala till min samling och en liten taggvas.

Datorn är tillbaka och det betyder att jag också är tillbaka här bakom tangenterna. Hoppas ni har det bra där ute i sommaren. Jag har gjort en rad, härliga saker sedan vi hördes sist men även något, för mig, traumatiskt. Jag har varit hos tandläkaren, så vidrigt! Och ännu värre, jag ska tillbaka snart igen och säkert igen efter det. Herregud - ge mig styrka! Men som sagt jag har gjort mycket roligt också, igår var jag för tredje gången på Målillas sommarloppis och både handlade och sålde. Här ovan ser ni några av fynden jag gjorde igår men även från förra gången jag var där. Underlägget som ser ut som en rosett kostade 20 pix vilket var so smartshopping då ett likadant gick för nästan 400 kr på Västerviks auktionsverk i våras. Så då fick jag ge mig men det behövde jag alltså inte nu. Wihoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar