lördag 2 juli 2016

Upstairs


Vitsippor i hallen uppe.

Här kommer en bild från trapphallen till övervåningen. Det har nämligen kommit upp en mycket festlig, äldre skolplansch med vitsippor på där. Jag fyndade den på Facebook för några veckor sen för 100 pix vilket lätt kan ses som ett smartshoppingfynd. Den är i bättre skick än vad jag trodde så det var extra kul att sätta upp den då. Annars har jag, min mor och Emma varit på Målilla sommarloppis och sålt grejer så det stod härliga till. Prick tre timmar körde vi sen åkte Emma och jag ner på diverse loppisar i Virserumstrakten och fyndade loss. Jag har gjort  riktig fina fynd som jag är så glad för. Jag ska visa er imorgon om jag kan blogga från datorn vill säga. Den fungerar lite när den känner för det mest?! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar