söndag 14 augusti 2016

By bye summer

 Regnvattnet som jag vattnat mina odlingar med har samlats in i en auktionsfyndad zinkbalja.
Och sommarens blommor har stått i en loppisfyndad, avhuggen burk.

Då avslutar vi en helt underbar sommarledighet med några fina sommarbilder från stugan. Bad, långa promenader, massor av bärplock, renovering av möbler, målning av trapphallen, läsning, vänner, släkt, ridning, loppis och auktioner och massor av mys med min lille älskade prins har dagarna bestått av. Och framförallt har min kropp fått bestämma dagarnas schema och sovtider men nu börjar vardagen imorgon igen och kronisk migrän och total utmattning kommer vara en del av den. Inte så inspirerande om ni frågar mig. Det är tur att det kommer en sommar till nästa år, ja det ser jag sannerligen fram emot redan nu. Men nu fokuserar jag och ser mest fram emot höstens helger i stugan. Låt oss nu få en solig och varm höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar