fredag 19 augusti 2016

In the newspaper

 En av mina favoritklänningar är den jag har på mig här - älskar modellen.
 Här hänger ett gäng av mina klänningar, några är nya för i år men alla är vintage.
 Vintage - handväskor fyndade på Stegen, auktion och Busfrö.
Vintagespaning på Busfrö som tyvärr inte gav någon utdelningen den här gången.
Idag var reportaget om mig, mormor och mina klänningar med i Vimmerbytidningen och det finns även utlagt på tidningens hemsida, här. Så in och läs om ni inte redan gjort det vettja! Jag tyckte det var så roligt då mormor har den Vimmerbytidningen och nu kan läsa och titta själv hemma i sitt förstoringsglas som är lika stor som en stationär dator. Annars har jag fixat med alla loppisprylar idag då jag ska ner till Målillas sommarloppis imorgon och sälja för sista gången i år. Det skall bli roligt värre. Och Moltas, vad har han gjort då? - Varit smiten inte mindre än tre gånger för att sedan hjälpa mig att bygga igen hålet han smitit igenom, fångat en mus som han skrämt livet ur min mor med och cyklat som en galning. Det var den dagen det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar