lördag 27 augusti 2016

Lovely saturday

Nyfyndade, röda Hunterstövlar som jag fann på en Facebook-loppis i veckan.
Matte - jag älskar att vara i Bostorp!
 Härlig vy från hammocken.
Och så kanske årets sista kvällsdopp.

När jag vaknade idag så hade jag inte alls ont i munnen som jag trodde att jag skulle ha, hur bra?! Jag sågade nämligen av och drog ut en tand och lagade en annan tand som den utdragna tanden borrat ett hål i igår. Så jag åkte till Målillas sommarloppis och tog mig en liten fyndrunda för att sedan hämta upp Moltas och mina nyfyndade Hunter-stövlar för att åka till stugan. Här har vi myst i hammocken, styrt med saker och ting och sovit som stockar. När vi vaknade i kvällningen cyklade vi som tokar till sjön och tog oss ett kvällsdopp - kanske årets sista?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar