torsdag 18 augusti 2016

New in

 Loppisfyndat månbord som pryds av 2ndhandfyndade, handmålade krukor.
Tapeter och gardiner har suttit i huset hur länge som helst och ska fortsätta göra det.

Jag har totalt glömt bort att visa er månbordet som nu står i stugans sal. Jag har letat i ett år efter två fina månbord men gått bet ända fram tills i juni då jag äntligen fann det här på en Facebook-loppis. 150 kr kostade det och det är i fint skick för att vara så gammalt. Nu ska jag bara försöka hitta ett till som kan stå under fönstret på motsatt sida i salen. Det finns inga fönsterbrädor i något av de fyra fönstren i salen så jag tänkte det kunde va snyggt att ha två månbord med lite blomster på i alla fall. Annars har vi kommit på plats i stugan och stött på patrull i mörkret på kvällspromenade i form av ett helt gäng vildsvin. Det ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar