söndag 28 augusti 2016

Red, red, red

 Ljuvliga, röda rosor.
 Seckisfyndad äldre, rosaröd klänning i 50-talsmodell.
Och slutligen en mumsig hallonpaj.

Jag hittade några härliga sommarbilder i mobilen som jag inte visat er och när jag just lagt upp dem såg jag att de alla hade färgen röd gemensamt - festligt! Nere vid grinden har röda rosor blommat så ljuvligt hela sensommaren, jag fann också en rosa/röd klänning i min favoritmodell på Erikshjälpen i mitten av sommaren och så bakade mor min en smarrig hallonpaj av hallonen från busken nere vid smedjan i mitten av juli. Igår var det sommarväder och idag är det höstväder så ikväll åker mina röda stövlar på under kvällspromenaden. Annars hittar ni nya auktioner ute på mitt Traderakonto,  Tussan_183, missa för bövelen inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar