onsdag 5 oktober 2016

Gold and green

Allt på bilden är 2ndhandfynd.

I helgen ska jag plocka in mina pelargoner som fortfarande står ute. Jag har nämligen köpt två fantastiskt fina blå/vita krukor av Emma som pelargonerna ska få bo i. Frågan är bara var de sedan skall få stå för som ni ser är det fullt på köksbordet. Jag tror att jag ska investera i någon hängväxt också och byta ut mot pelargonen som står på det höga skåpet i vardagsrummet. Det tror jag kommer kännas lite mer ombonat och höst nämligen. Och på tal om höst - det blåser så det känns som taket skall flyga av närsomhelst! Det beror förmodligen på att jag inte har något innertak i kök och vardagsrum utan det är utslaget upp till nock. Oh well, imorgon kommer i alla fall Moltas hem. Som jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar