torsdag 6 oktober 2016

Lately

 Rosa, lyckliga pelargoner trivs med utsikten över Lucernaviken.
 Ljuvliga loppisfynd i blåa toner.
Och en liten, duktig förskoleprins.

Här kommer några bilder från en vecka tillbaka ungefär. Mina rosa pelargoner i köksfönstret har återhämtat sig så fint efter torkan i somras och täcker snart hela köksfönstret, mysigt! Sedan kommer lite, härliga fina loppisfynd från förra helgen. Gladast blev jag över den turkosa opalinskålen då jag har tre sedan innan så jag har letat efter en fjärde länge och nu hittade jag alltså en till. High five! Och så har vi en liten förskolekille längst ner - javisst vet ni Moltas kom äntligen in på kennelklubben så nu går han på kurs två gånger i veckan. Om han har roligt? Idag höll han en enmansshow om vi säger så. Gullungen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar