fredag 21 oktober 2016

New in

 Ett stycke nyfyndat nattduksbord...
 som pryds av en gammal retrokruka med pelargon i och en
alldeles förfärligt söt blomspruta.
Jag måste ju visa er mitt nya nattduksbord som jag fyndade för en tid sedan på Rumänienhjälpen för 20 pix. Överst på det är det en glasskiva vilket jag tycker känns lite lyxigt. Jag skall ha det i mitt sovrum här i stugan när det är renoverat vilket jag hoppas på att det blir nästa år. Ni ser också ett finfint fynd som jag gjorde igår på Lloyds antikt i Vimmerby, nämligen en blomspruta i glas från Primus. Det är nog egentligen en oljespruta men den är oanvänd så då spelar det ju ingen roll. Annars har Moltas och jag styrt lite med loppisen idag och var ute på promenad i regnet här ute i stugan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar