fredag 11 november 2016

New in

Ett stycke blå pall fyndad på Facebook och
en stor vit bur som även den är fyndad på Facebook.
Och så två små böcker från Rumänienhjälpen.
Här kommer lite bilder på några små investeringar jag gjort under hösten. Pallen är jag så glad över eftersom den har den perfekta blå färgen och är lite sliten. Den skall få bo ute här hemma till våren. Buren skall få flytta in i mitt framtida växthus och de små böckerna från 1800-talets slut skall få bo i stugan. Idag har jag varit runt på secondhandaffärena här i Västervik men inte hittat några större fynd förutom två superhärliga klänningar då. Och det var ju faktiskt inte så dåligt det, snarare det jag helst ville hitta. Jag ska försöka fota dem så ni får se dem. Det är nämligen en randig långklänning och en pepita-rutig klänning i 60-talsmodell. Spännande va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar