onsdag 4 januari 2017

Seconhandtrip to Linköping

 Världsfina mässingsstakar på Hjärta till Hjärta.
 Sommarväskan är kirrad och klar här utanför Erikshjälpen.
Och på Myrorna fick jag span på finfina bordstuppar.

Igår mötte jag upp Emma i skogen och så for vi upp till östgötaslätten, till Linköping. Målet för dagen var att bocka av så många secondhandaffärer som möjligt och det blev allt en 7-8 stycken. Vi började med Hjärta till Hjärta som säkerligen är den bästa 2ndhandaffären när det gäller prylar i hela Linköping. Där drog vi omkring med två korgar var i en timme innan vi åkte vidare. Jag fann min absoluta drömklänning på Stadsmissionen men den var såklart för liten. Nåväl den hängde med hem iallafall .Det återstår att se vad det blir av den. Jag fann dock också två andra fina vintageklänningar som jag kan ha och två fina sommarväskor till så jag är mycket nöjd och glad. Sedan blev det såklart några småprylar till stugan och till hemmet också, allt annat hade varit märkligt värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar